15 Şubat 2013 Cuma

Odak Parfümeri İndirimleri

   Merhaba bugün tesadüfen Odak Parfümeri'ne girince 15 Şubat-3 Mart  tarihleri arasında aşağıda yazdığım bazı ürenlerde indirim yaptıklarını öğrendim. Değerlendirmek isteyenler olabilir.. 
 
Odak Parfümerinin nerelerde şubesi var; aşağıda listesini vereyim öncelikle..
ESKİŞEHİR'de 7  şubesi var ;
İSTANBUL /  Kadıköy, Bağcılar, Eminönü,
İZMİR / Menemen
BALIKESİR ve Ayvalık,
ANTALYA,
MANİSA,
ORDU/ Ünye,
ÇORUM,
DENİZLİ,
Öncelikle her 20 tl 'lik alışverişlerinize Schwarzkopf Gliss serisi ürünlerini 3 TL'ye alabiliyorsunuz , ben öncelikle Gliss'in siyah serisinden (Keratin) çok memnun kaldım. Saçlarımdaki sertleşmeden şikayetçiydim bu tamamiyle yumuşattı, keratinin sağladığı yumuşaklığı kesinlikle hissediyorsunuz, tavsiye ediyorum.
 
 
Nivea BB kremler indirimli olarak 18,90 Tl. Maybelline Affinitonelar 13,90 Tl.
 
 

Köpük boyalardan Kolestonlar: 13,90 Tl, L'oreal Sublime Mousse; 12,90 Tl
 


 
 
L'oreal tüm yaşlanma karşıtı ürünleri 29,90 Tl ortak fiyat. 



 Alix Avien ojeler 1,75 Tl..








Alix Avien Tüm Makyaj ürünlerinde ikinci üründe  % 50 indirim
Nivea Cilt temizleme ürünleri Tek Fiyat: 12,90 Tl..
Diadermine; Hassas Ciltlere Duyarlı bakım serisinde ikinci üründe   % 50 indirim
SebaMed; ikinci üründe  % 70 indirim
Daha burada sıralayamayacağım başka ürenlerinde de indirim mevcut uğramak isteyen arkadaşlar bir baksınlar derim..

Sevgiler...






 

21 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. cingifilli; bazen buralarda hakikkatten çok şaşırtıcı indirimler oluyor;) bence de Adana gibi büyük bir şehirde kesinlikle olmalı;).

      Sil
  2. cidden hepsi harika görünüyor.. Güle güle kullan inşallah.. Ama Konya da Odak Parfümeri yook..:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miyav kedicik; evet şube sayılarını arttırırlarsa çok iyi olur;).Sevgiler:).

      Sil
  3. Mükemmel bir konuya değinmişsin ablacım; bugün sana dediğim gibi kotex 4'lü 5.95 tl.Kendim avoncu olmama rağmen gittim alışveriş yaptım.Birincisi çok ilgililer ikincisi her 15 tl lik alışverişe 250 ml.palmolive ipeksi duş jeli 2 tl kokusu çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel indirimler var değil mi;) değerlendirmek gerek:) Karlı alışveriş her zaman hoşuma gitmiştir benim de.. Karlı alışveriş yapmana sevindim;).

      Sil
  4. Ah indirimler! :D Takip edilesi, faydalı bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu BAYRAM; gerçekten öyle oluyor bazen hangisine yetişeceğimizi bilemiyoruz:)), sevgiler.

      Sil
  5. kadıköyde nerede var tam olarak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokomell; çok sevgili çokomell; ben Eskişeir'de yaşıyorum o nedenle Kadıköy'dekini ne yazık ki bilemiyorum, geç yanıt verdiğim için kusura bakmazsanız umarım, çok yoğundum gerçekten, sevgiler.

      Sil
  6. İndirim haberlerine bayılıyorum, burada da oranlar çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PINKY FASHION; hakikkatten indirimli geldi bana da o nedenle paylaşmak istedim. Sevgiler.

      Sil
  7. aaaaaaaa cnm valla hiç bilmiyodum indirim olduğunu, evime çok yakın var bi tane ama bak hiç duymamışım iyi ki söyledin cnm işime yarayacak şeyler var bb cream'i bi deneyim artık:)))
    geçmiş sevgililer günün kutlu olsun buarada cnm:P
    öpüldün!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melislicious; Canım bakmanda fayda var;) sevgiler, senin de canım, çok teşekkürler:).

      Sil
  8. Eskişehir'deyken her çıktığımda mutlaka uğrardım Odak'a:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shelby; öyle değil mi;)) biz hanımlar kozmetiksiz yapamıyoruz evde kutu kutu birşeyler dursa da illa ki, uğrarız oralar, eh işte biz sana söylüyoruz tatlım, atla atla gel;) birlikte bakarız;) sevgiler.

      Sil
  9. bu indirimler bizi batırıcak yakında :)
    kadıköye gidince uğrıcam muhakkak notumu aldım cüzdanıma koydum :)
    saol arkdşım paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cicileydi; bazen oluyor öyle şeyler, bazen abartıyoruz evet:).

      Sil
  10. canım çok güzel
    Antalyadada var hemen gideyim:)

    YanıtlaSil
  11. bilgilendirme için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  12. ben ilk kez duyuyorum bu markayı :)
    trabzonda şubesi yokmuş, istanbula gidinçe alırım artık :)

    YanıtlaSil