8 Şubat 2013 Cuma

Uzun Zincirli Orta Aparatlı Kolye



   Merhaba bu çalışmamda oldukça uzun bir zincir kullandım, orta metal aparatın etrafına  tel yardımıyla yine nikel boncuklar ve aralarına da siyah sedef pullar yerleştirdim. Keza süslemek için yine zincirlere yapraklar monteledim, siyah kristal taş ve biraz da inci  kullanım.  Duruşu fena olmadı giysi üzerinde,  ama çekimler karanlık oldu o nedenle onları eklemeden sadece kolyeyi fotoğraflamaya karar verdim. Beğendim bunu, belki bir tane daha yaparım... Sevgiler:).

23 yorum:

  1. Çok beğendim, çok şık olmuş. Her renk sade kıyafeti göz alıcı hale getirir.
    Ellerinize sağlık, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nowacraft; çok teşekkürler:) beğenmenize sevindim, her kıyafetle takılabilecek birşey oldu gerçekten de.. Sevgiler.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. örgü tasarımları; Serpil Hanım çok teşekkürler:).

      Sil
  3. çok güzel olmuş gerçekten...

    YanıtlaSil
  4. cnm süper olmuş, çok değişik bişey cidden aklıma gelmezdi hiç benim:)) bu otonatik havayı çok seviyorum ben, başka renklerini de bekliyoruz senden:)))

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım...
    çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  6. harikasın Handan'cığım, eline koluna sağlık...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar guzel bir tasarim. Ellerinize saglik, tam usta isi.

    YanıtlaSil
  8. Orta metal aparat çok güzelmiş sizde güzel ilaveler yapmışsınız,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. bende çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. benimde tarzım ya uzun kolye yada gerdana tam yapışan kolyeler ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş olmuşş uzun zincirleri severim.. :)

    YanıtlaSil
  12. Çok şık olmuş canım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. çok şık ....ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. çok güzel !!! ellerinize ,zevkinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Melislicious; Melis’ciğim, çok teşekkür ederim beğenmene sevindim canım.

    Gurme Şirine; Çok teşekkürler:)

    bücürükveben; Müjde Hanım, çok teşekkür ederim, sağolun.

    Nursun's Insights; çok teşekkürler Nursun Hanım, beğenmenize sevindim.

    Mehtap Kaya; Mehtap Hanım, evet onu ben de severek aldım ve kullandım, güzel birşeyler çıkması beni mutlu etti..

    sezobigo; beğenmenize sevindim, çok teşekkürler:)

    Demet ÖZGÖL; çok teşekkürler:)

    Burcu BAYRAM; çok teşekkürler, uzun zincirli modeller fena durmuyor gerçekten;)

    Seher Taşçı; Seher’ciğim, çok teşekkür ederim canım, sevgiler.

    mormenekselerr; beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim:)

    zulaltan filiz; Filiz Hanım, çok teşekkür ederim, sağolun:)

    YanıtlaSil
  16. cok guzel gorunuyor.iyi gunler de kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür Tatlar; çok teşekkürler beğenmenize sevindim.

      Sil
  17. bloglarda gördüğüm en beceriklilerdensiniz inanın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone; çok teşekkürler güzel sözleriniz için, bu çok fazla birşey ifade etmiyor herkes için;)) benim adımaysa çok iyi geldi;)..

      Sil
  18. bende çok beğendim canım çok şık olmuş ellerine sağlık iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil