23 Mayıs 2013 Perşembe

Günlerle Gelen 2 / Kutlamalar, Doğum günü


   Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz hafta sonu benim doğum günümdü. Bilen, öğrenmek isteyen, öğrenip kutlayan, herkese çok teşekkür ediyorum. Tüm arkadaşlarım, dostlarım sayesinde çok güzel geçti. Cuma günü çok sevgili dostum, arkadaşım Hanife Kamar;  doğum günümün olduğu gece sunuculuk üstlendiğinden bir gün önce kutlamaya geldi. 
 
  Bu arada Mehtap Abla'nın (Mehtap Kaya) annesinin vefatı dolayısıyla yaşadığım şaşkınlık ve üzüntüyse  günüme yansıdı, yeniden kendilerine başsağlığı diliyorum, mekanı cennet olsun.
 
 
   Sevgili Hanife'nin getirdiği hediyelerden bir tanesi bu sevimli dikiş makinesi şeklindeki müzik kutusuydu;) çok tatlı ve incedir kendileri, ekrandan tanıyanlar olabilir. Dışı gibi içi de sıcacık olan insanlardan biridir. Hanife'ciğim, herşey için çok çok teşekkürler.
 
  
  
 Tiramisu sevdiğimi bildiğinden Tiramisu'yu da eksik etmemiş. Ofiste keyif ancak bu kadar oluyor;)
 
    Doğum günümün asıl olduğu Cumartesi akşamı ise blog arkadaşlarım Nuryyl, NOWACRAFT, Melislicious'la çok güzel bir akşam geçirdik.  Zaman bize yetmedi. Onlarla sohbetten çok keyif alıyorum, onları tanımak benim için büyük mutluluk gerçekten. Aşağıdakiler de hediyelerim, tek tek tanıtmasam da yeri geldikçe ve kullandıkça, anlatacağım.  Zaten hepimiz birbirimize birşeyler almışız, hediyeleşme etkinliği gibi oldu diyebilirim, doğum günü kutlamasından ziyade uzun zamandır birbirimizi görmüyorduk çok iyi geldi:). Yeniden tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkürler.
 
 
 
 
 
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
   Bir kutlama haberi daha vermek istiyorum, Sevgili arkadaşım Gülşah Aydın'ın bloğunun doğum günününden.  Onu da tebrik ediyorum. Nice senelere.. Gülşah Aydın'ın minik güzel bir kızı var (Gülay). Bloğunda da dikişle ve ilham aldığı güzelliklerle ilgili paylaşımları var. Ben minik yavrularıyla, bloglarda ellerinden geleni yapan, paylaşan arkadaşlarımı çok takdir  ediyorum, bunca güzellikleri uygulayıp paylaşmaları büyük zaman alan şeyler. Hepsini tek tek tebrik etmek gerek. Sevgili Gülşah, Bloğunun doğum gününü hediye vererek kutlamak istemiş. Bu kırmızı elbise ve harika bir küpeyi isteyenler blogunu ziyaret edebilirler,
 
 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Sevgili Ceyda'nın da  (dikiş ve tasarım aşkı)  ilk çekilişi olması dolayısıyla duyurmak isterim buradan...  İsteyenler Ceyda'nın bloğuna  buyursun, bakalım kim miş şanslı olan;)
 
 
 
 
 
 
 Sevgiler:)

66 yorum:

  1. Doğumgününü içtenlikle ve sevgiyle kutluyorum,çok tatlı bir insansın.Arkadaşların da senin kadar ince ruhlymuş,hediyelerini çok kibar buldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubanne; çok teşekkür ediyorum, sevgiler.

      Sil
  2. İyiki doğdun Handan'cım.O kadar temiz bir kalbin var kii.Seni çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülşah; çok teşekkürler eksik olma canım, ben de seni seviyorum, güzel arkadaşım:).

      Sil
  3. geçmiş doğum günü kutlu olsun,hediyelerinin hepsi çok güzel iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu yıllar diliyorum sevdiklerinle, sağlık ve neşe içinde...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sağ olun. Benden de sevgiler.

      Sil
  5. Dogum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Doğum gününüzü içtenlikle kutluyorum Handan Hanım; sağlık, huzur, mutluluk ve bol kazanç diliyorum(maddi ve manevi). Ağzınızın tadı hiç bozulmasın...

    Benim küçük yeğenimle aynı gün doğmuşsunuz. Bundan sonra tarih olarak unutulmaz doğum günleriniz:D

    Sevgilerimi gönderiyorum size ve hep böyle güzel kalın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım, çok teşekkürler eksik olmayın, ne kadar güzel dilekler bunlar, içtenlikle güzel dileklerinizi kabul ediyorum, çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  7. Geçmiş doğum günün kutlu olsun canım :) Hediyelerini güzel günlerde kullan inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevgili Pınar, sevgiler;).

      Sil
  8. Nice uzun hayırlı yıllara ;)
    İnsanın boyle düşünenlerı olması ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, güzel gerçekten eksik olmayın, Sevgiler;).

      Sil
  9. Çok güzel, sağlıklı,huzurlu, mutlu, cıvıl cıvıl, sizin gibi tatlı yeni bir yaş diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ne kadar ince, güzel dilekler bunlar, sevgier:).

      Sil
  10. mutlu yıllar canım, benim doğum günümde yaklaştı 30uma giricem :)
    ondanmıdır nedir gelmesin istiyorum 1 haziran ama kaçış yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, beni nasıl güldürdün, kaçış yok yaa, ne yapalım;) çok tatlısın;) az kalmış hakikatten;)) sevgiler, selamlar canım.

      Sil
  11. nice güzel yıllara handancım, mutlu, huzurlu, sağlıklı bir ömür dilerim. Sevdiklerinle hep birlikte inşallah.
    Çok öpüyorum canım :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semra'cığım çok teşekkürler, amin hep birlikte canım;)

      Sil
  12. Canım okadar güzel anlatmışsın ki,bloğum sayesinde sizleri tanıdığım için çok mutluyum.Her buluşmamız ayrı bir zevkli geçiyor,tekrar doğum günün kutlu olsun en kısa zamanda görüşmek dileğiyle.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Canım çok teşekkürler, aynı duygular benim için de geçerli, hakikkatten çok güzel bir zaman geçirdik. Sevgiler.

      Sil
  13. Canım benim doğum günün kutlu olsun!
    Biraz gecikmeli oldu ama ne yapayım şimdi haberim oldu.
    Çok uzun çok sağlıklı çok mutlu bir yaşamın olsun güzel yüzlü güzel kalpli Handan'ım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler, Nilgün Abla'cığım, gönüllerin bir olduğunu bilmek güzel, geri boş, kocaman, sevgi ve selamlar benden de..

      Sil
  14. doğum günün kutlu olsun nice uzun senelere girmeyi Allah nasip edr inşallah:) hediyelerin hepside çok güzel güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ne kadar incesiniz, hep birlikte inşallah; Sevgiler.

      Sil
  15. Arkadaşımmmm canımmm nice yaşlara
    Umutla
    Mutlulukla
    Sağlıkla
    Neşe ile
    Sevdiklerinle
    Seni sevenlerle diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, eksik olma, hep birlikte;)) Sevgiler.

      Sil
  16. Handan'cığım ben şimdi öğrendim, kutlu olsun yeni yaşın; nice nice yıllara canım. Hediyelerini güle güle kullan, dikiş makinesi şeklindeki müzik kutusu muhteşem! Bu arada Hanife ekrandan tanırsınız demişsin ama kim çıkaramadım? Hangi programda sunucu merak ettim...hani ben de bakayım diye...sevgilerimle...mutlu yıllara tekrar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Hanım, çok teşekkürler. Hımm Hanife'yi soruyorsunuz, tv kanallarında uzun zaman Haber spikerliği yaptı, görsel aramalarda çıkar diye tahmin ediyorum. Şu an Eskişehir'de. Kendisi blog açmayı düşünyor tanışırsınız inşallah. Yeniden güzel tüm dileklerinize teşekkürlerimi sunuyorum, sevgi ve selamlar:)

      Sil
  17. Handan Hanım sizi buradan tanımış olmama rağmen okadar ısındım ve sevdimki, çok içten ve samimi olduğumu bilmenizi isterim.
    Sevdiklerinizle nice güzel ve en önemlisi de sağlıklı yaşlara inşallah..Doğum gününüz kutlu olsun.. Müzik kutusuna bayıldım çok cici :)
    tüm hediyelerinizi güzel günlerde kullanın:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de aynen sizleri uzaklardan da tanısam, samimiyetlerinizi hissedebiliyorum, bu da benim kazancım oldu, bloglamanın bana en büyük hediyesi sizin gibi değerli insanları tanımam oldu, çok teşekkür ediyorum, yürekten!:).

      Sil
  18. Mutlu, musmutlu yıllar dilerim:)

    YanıtlaSil
  19. iyi ki doğdunnn canım, hediyelerin çok cici... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok çok teşekkür ediyorum, sevgiler;)

      Sil
  20. Merhaba Handancığım, doğum günün kutlu olsun.Her yeni yaşın bir öncekinden daha güzel geçsin dilerim.Hediyelerini güle güle kullan.En içten sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zerrin Hanım, çok teşekkürler, ne güzel dilekler, öyle içten birinden dileniyor ki; gerçek olacağını düşünüyorum;) Sevgiler.

      Sil
  21. hediyelerini güle güle kullan cnm.nicce güzel yıllara.
    dikiş makinasını annem geçen doğum günümde almıştı müzik kutusu da olunca bi hayli sevdim kendisini.şimdilerde beyaza boyuyorum bitince paylaşırım..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, tesadüfe bak;) Ben çok güzel olacağından eminim, merakla bekliyorum, çok çok şirin birşey olacağından şüphem yok;). Sevgiler, selamlar canım;)

      Sil
  22. Nice mutlu yıllara, hediyeniz de çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  23. Allah ,sevdiklerinle beraber mutlu,huzurlu, neşeli, hayat dolu uzun bir ömür versin inşallah.çok tatlı bir doğum günü geçirmişsin.İyi günlerde kullan hediyelerini inşallah.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Filiz çok teşekkür ediyorum, ne güzel dilekler inşallah herkesin günleri güzel geçsin böyle;) Sevgiler.

      Sil
  24. doğum gününüz kutlu olsun.Rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömür versin.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatma Hanım, sevgi ve selamlar:).

      Sil
  25. Canımmmm doğum günün kutlu olsuun!! İyiki doğdun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seher'ciğim, çok teşekkürler, sevgiler canım. Öpüyorum.

      Sil
  26. Nice sağlıklı mutlu yıllara Handan hanım..Hediyelerde güzel ,asıl değerli olan dostluklar.Bence asıl hediye onlar muhabbetiniz daim olsun...Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan Hanım, çok teşekkür ederiyorum, çok haklısınız, aynen öyle gerçekten;) Sevgiler, selamlar.

      Sil
  27. Canım arkadaşım güzel sözlerin için teşekkür ederim. Her şeyin en güzeline layıksın. Hediyelerini iyi günlerde kullan. Güzel yüzün hep gülsün, üretkenliğin daim olsun. Tekrar doğum gününü kutlarım. İyi ki varsın.
    Hanife Kamar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hanife'ciğim, çok teşekkürler yeniden herşey için ve seninle geçen dakikalarda beni hep ama hep çok iyi anladığın için, Kahkahalarımız hep bol olsun güzel arkadaşım, Sevgiler kocamaan. Öpüyorum seni.

      Sil
  28. Handan'cığım,

    Buluşmamızın tadı damağımda kaldı, misafirlerini ağırla ki yine görüşelim. İncelik gösterip hediyelerini çok hoş tanıtmışsın.
    Herşeyin gönlünce olacağı, keyifli ve güzel bir yaş dilerim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sevgili Neva Hanım, hep birlikte inşallah, sağlıkla mutlulukla.. Sevgiler benden de;)

      Sil
  29. Nice sağlıklı mutlu seneler Handancım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil Hanım, çok teşekkürler, çok incesiniz. Sevgiler.

      Sil
  30. Sevgili Handan, doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu senelere, bütün sevdiklerinle beraber. Cicilerini de güle güle kullan :) Çok güzeller. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, sevgiler benden de size, tüm güzel dileklerinize amin diyorum, hep birlikte;)

      Sil
  31. doğum günün kutlu olsun,müzik kutusunada bayıldım çok şirin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşkkür ediyorum, gonca hanım, çok şirin değil mi;))? Sevgiler.

      Sil
  32. Nice güzel, mutlu, sağlıklı yıllar olsun inşallah sevdikleriniz ve sevenleriniz ile...

    YanıtlaSil
  33. yoğunluğum ve yorgunluğum nedeniyle siz dostları hep geç ziyaret edebiliyorum.nice mutlu senelere diyorum.ömrün sağlıkla güzelliklerle sevgiyle geçsin.iyi ki doğdunnnn!hediyelerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  34. Utanaraktan sıkılaraktan geçte olsa güzelliklerle dolu nice seneler diliyorum... Ve dilerim o nice senelerde hep birlikte oluruz, şimdilik paylaştığımız sanal dostluk o günlerin birinde gerçeğe döner :)

    YanıtlaSil
  35. cnm seni tanımak da harika bir duygu!!!
    iyi ki doğmuşsun... harika bir akşam geçirdik, çoook güzeldi herşey:)))
    Müzik kutusu harikaymış gerçekten güzel günlerde kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Hay Allah nasıl da ıskalamışım doğum gününü..:S Mutlu seneler,sevdiklerin ve senin için hayırlı olanlarla karşılaşmanı diliyorum.Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil