30 Mayıs 2014 Cuma

Üç Kumaş, Bir Hatırlatma



    Merhaba yukarıdaki kumaşlar elimde ölçü (cm) olarak çok fazla olmayan ama mutlaka değerlendirmek istediklerimden. Kurdele desenli olan en fazla 70cm, o nedenle  sanırım ekli bir model olacak.  Limon küfü renki kumaşı çok önceden almıştım aklımda bir model var cm olarak yeterli olur mu bilmiyorum; üst ceket yada benzeri farklı birşey düşünüyorum keşke daha çok alsaymışım. Hemen alttaki bordo kırmızı arası rengi olan kumaş cins olarak ancak üstler için uygun bir parça, Haziran 10'dan sonrası için inşallah yoğunluğum azalıca birşeyler yapmak istiyorum;).


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bir Hatırlatma

    Bloğumda  Doğum günü dolayısıyla çekiliş düzenlemiştim  ilk kez, ancak 19 Mayıs'a denk gelen dönemde yaşadığımız çok çok üzücü Soma Faciası nedeniyle, çekilişi o dönem yapmayı hiç uygun bulmadım, o nedenle erteleme kararı almıştım. Yan sağ barın en üstünde yazmıştım zaten okuyanların belki dikkatini çekmiştir. 

 Birşey yanlış mı anlaşıldı diye düzeltme ihtiyacı hissettim, çekilişi iptal etmiş değilim öncelikle onu belirteyim. Çekiliş devam ediyor. Özel bir şart beklemedim, ancak benimle bu serüvende yanımda olan izleyicilerimden birisi olsun istedim açıkçası.

  Ama şöyle bir şart yoktu mesela: Hem bloğumdaki çekilişime katıldığınızı belirtiniz ve  hemen akabinde üyeliğimden çıkınız gibi bir şart belirttiğimi hatırlamıyorum. Bu şekilde uygulama geliştiren arkadaşlırımız oldu. Hem çekilişime katılmak istediklerini belirtip ardından hemen üyeliğimden çıkanlar olmuş;))!!!  Çok değerli arkadaşlar çekilişimi yapmadan önce listeleri kontrol ederek gerçekleştireceğim:) ve çekilişime takipçilerim katılmış olacaklar elbette. Daha önce başka bloglarda da duyup üzülmüştüm.





   Katıldığını belirten arkadaşların hiçbirinin  yorumunun altına yanıt yazmıyorum bilerek, listeyi direk almak istiyorum çünkü;))).


Halen duymayan varsa "Çekilişime buradan katılabilir"

Hepinize çok çok teşekkürler.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   Ekleme: Aşağıdaki yorumlardan anladığım üzere eski bloggerların da yaşadıkları birşey, ben birkaç blogda da ifade edildiğini  görüp şaşırmıştım. Dilerim başka arkadaşlarımız da yaşamazlar.



31 yorum:

  1. Bu kumaşlardan eminim çok güzel şeyler çıkacaktır merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Guleyimmi kizayimmi bilemedim? Sirf cekilis icin gelenleri ilk defa duydum. Belki ben cekilislere katilmadigim icin ilk defa duymusumdur. Ama yinede hic kibar bir davranis olmadigi kanaatimdeyim. Eminim cekilisinde sahane seyler vardir, simdiden kazanan gule gule kullansin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ben baya güldüm.. Enteresan gerçekten.. Sevgiler Mevlüde Hanım.

      Sil
  3. Kumastan çıkacaklar merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Kelebekli olana bayıldım. Neler olacak merakla bekliyorum. Sadece çekiliş için katılanlar oluyor maalesef :((

    YanıtlaSil
  5. Vay arkadaş, onun da mı üçkağıdını bulmuşuz, acayipiz ya..

    bu arada fiyonklu kumaşa bittim ben, keşke fazla olsaydı tam bluzlukmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Hanım;)) aynen öyle... inşallah düzeliriz demek istiyorum, bir havada çift parende atsak mı ne yapsak milletçe bir silkelenip kendimize gelmemiz gerek, bizlere olanlar olmuş;)))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. İlginç...? Hangisi benim yorumum mu katılımcı yorumu mu;))) bilemedim..

      Sil
  7. Canım hepsi çok güzelmiş eminim harika yazlık parçalar olurlar. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  8. kırmızı kumaşın aynısından bende de var ilk başta gömlek olarak kestim sonra pepluma çevirdim ama bitmedi hala ne olacağı meçhul öyle bekliyor. siz yapında belki ilham alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande Hanım; Kumaş güzel uzaktan da enteresan duruyor aslında keşke azıcık daha kalın bir kumaş olsaymış güzel kalem etek olurdu. Bakalım ne çıkacak;)

      Sil
  9. kumaşlar çok güzel, kolay gelsin eminim harika şeylere dönüşecekler:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Müjde Hanım. Sevgiler benden de

      Sil
  10. Ben takipçi olayına takıldım..Çekilişe katılırken bile hile yapanlar pes doğrusu...!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihan Hanım mesele değil. Biraz üzüldüm ve biraz da şaşırdım açıkçası, esasen değerini bilirsek çok güzel dostluklar ve arkadaşlıklar elde ettik;)) bu bilenlere yeter.

      Sil
  11. Ben çekilişe katılmayacağım ama yazdığınıza sessiz kalamadım. Ne çıkarcı insanlar var ya! Yuuuh. Bir de çekilişte ismi çıksa utanmadan kullanacak o hediyeleri. Umarım yorumlarıyla sizi sürekli destekleyen, yazılarınıza yorum yapan kişiye güler şans.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Anarşi; esasen hem bu hatırlatmayı yapıp yapmama konusunu hem de çekilişi yapıp yapmamayı çok düşündüm esasında.

    Çekilişlerden çok özel bir beklentim yoktu açıkçası Zaten 2 yıldır yazıyorum, hadi bu sene bir değişiklik olsun ve bir nevi beni takip edenlere minik bir jestim olsun istedim. Çekiliş yapanlara da karşı değilim.

    Hatta öncesinde pekçok kişiyle konuşarak, zaten halihazırda o an için Üyem olanlar arasında yapmayı istediğimi pekçok arkadaşıma belirttim. Ama bu kez de "eee ama biz yeni keşfettik bloğununuzu, bize bu haksızlık değil mi denecekti . Neyse detay vermeyeceğim. Bence siz benim hassasiyetimi zaten hissettiğiniz için, bu samimi yorumunuzu yaptınız, beni anladığınız için çok teşekkürler;).

    YanıtlaSil
  13. çok güldüm yaaa. bence sistem hatasıdır. Ama bunu yapınca ellerine ne geçecek ki. En fazla yorum yazmazlar. Ben blog yazarlığınya yeniyim. Üye olup sonra çıkmanın mantığı ne olabilir ki?
    Eğer yaptılarsa da karşıdaki kişinin emeğine saygısızlık. Çok ayıp yaptıkları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NihaI Hanım merhaba, hoş geldiniz ben de sizin gibi nedenini anlayabilseydim:))). Detay vermeyeceğim esasen dile getirmek bile beni rahatsız ediyor neyse boş verelim bunları Allahtan çok rastlanan durumlardan değil. Bu işin güzel tarafı;)). Işın güzel tarafına bakmak gerek;)). Sevgiler.

      Sil
    2. Selam bay der gibi komikmis vede cok uyanikca asla aklima gelmezdi. Iyide sen nasil anladin ben onuda farketmezdim süpersin

      Sil
    3. Çirkin bir durum tabi, çekiliş avcılığı :)
      Sırf hediye yani bedava olduğu için bir şeylere sahip olma isteği ruhsal ve duygusal açlığın doruk noktası diye düşünüyorum.
      Peki ya vicdan ve hakkaniyet duygusu??? İmam-cemaat ilişkisi !...
      Bu noktada susmalıyım sanırım :(

      Sil
  14. Part time takipçiler için buraya yazabileceğim söz bulamıyorum, aklımdan geçenler bana kalsın.
    Kumaşların çok güzel, senin ellerinden geçince eminim çok daha güzel görünecekler.

    YanıtlaSil
  15. :)) yorum yazamadığım için benden de gidenler olmuş canları sağolsun.ama buradaki biraz daha nasıl demeli ımmm neyse şapşallar işte :))
    kumaşlara bayıldım.özellikle limon küfünden ceket cuk oturur.çeklişlere genelde hakkını veremeyeceğim düşüncesiyle katılamıyorum yada zamansızlıktan ama buradaki çantada Minur Özkul var.içim gitti yani.onu çok severim ve hep sağlığına duacıyım.çekilişte dolayısıyla bende varım :))

    YanıtlaSil
  16. cnm çok güzel kumaşlarmış bunlar merakla bekliyorum yeni dikişlerini:))) kolay gelsin şimdiden...

    YanıtlaSil
  17. Ttalım olsun uzulme sen , ınsanlar garıp ne yapalım , uyelıkten cıkma nedır ılk kez duydum ve uzuldum :( bu arada cekılısıne katılamadım lınkı acamadım ben..yalnız kumaslar sahaneeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil