6 Eylül 2014 Cumartesi

Toprak Tonlu Yeniler; Sandaletler ve Çanta



   Bu kum rengi ve toprak tonlu yenilerin hepsini İzmir'den aldım, Eskişehir'de yokmuş gibi, neyse... Bu tarz toprak - kum renklerini hep sevmişimdir, o nedenle cazibelerine kapıldığım kesin. Sandalet ve terlikler İzmir'de farklı yerel mağazalardan. Sağ üstteki çanta Karşıyaka /Lcw ve sağ alttaki ise yaz başında benzerlerinin yayınını da yaptığım ahşap taban terliklerden, eskiden de kullanmıştım yeniden bir tane almak istedim, çok rahatlar çünkü topuklu yapılarına rağmen. Artık bunlara uygun giysiler dikme vakti...

Sevgiler.

19 yorum:

  1. Güle güle giyin. Hepsi de birbirinden güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullanın, ayakkabı ve çanta hepimizin almaya doyamadığı, ne kadar alsak da hep daha fazlasına ihtiyac duyduğumuz urunler.Ahşap taban terlikler ayrıca guzelmiş bu arada :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Özellikle çanta çok şık. ^^

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar, bu renklere ben de çok fena takılmış durumdayım...

    YanıtlaSil
  5. Benim gozumde elbiseler canlandi, guzel elbisler dikilecek demek ki..

    YanıtlaSil
  6. hatırlarmısın Handancım alt sağ köşedekine eskiden sabo derdik :)
    modeller aynı ama adlar sürekli değişimde !
    Çok rahat oluyorlar bide bacak boyunu uzatıyorlar ya seviyorum o yüzden , güle güle giy inşallah:)

    YanıtlaSil
  7. İnstagramda görmüştüm ve sol üsttekini çok beğenmiştim :))

    YanıtlaSil
  8. hepsi de birbirinden güzel handancım :)
    güzel günlerde giyin..

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden güzel.
    Güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan canım, hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  11. gule gule kullanın
    Bu aradsa hobi etkinliğine yeniden başladık seni de aramızda görmek isteriz.
    http://mugeninlistesi.blogspot.com.tr/2014/09/4hobisever-blogger-el-emegi-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  12. Bu tonlarda çantalar favorım. Diğerleride çok güzel :)

    YanıtlaSil
  13. Çanta, sandalet ve terlik çok şık, çok beğendim. Özellikle seçtiğiniz renkler çok güzel. Ama o topuklu ve bilekten bağlamalı bol atkılı ayakkabı tarzına pek alışamadım ben. İnce bilekli hanımlara yakışıyor ama pek çok kişiye de yakışmıyor.

    YanıtlaSil
  14. Güle güle giy canım, hepsi çok şık:)

    YanıtlaSil
  15. Hepsi çok güzel Handan'cığım. Sen onlara uygun ne güzel ciciler diker yakıştırırsın şimdi. İyi günlerde kullan canım.
    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. iyi günlerde giymenizi dilerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,

    Keşfettim geldim.
    Bana da beklerim.

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil