22 Mayıs 2015 Cuma

Bordo - Kiremit Rengi Bluz



Merhaba, geçtiğimiz günlerde doğum günümdü ve kendime en pratiğinden düz bir bluz yapmaya karar verdim. İnstagramda paylaşmıştım.  Bordo- Kiremit rengi penye ise uzun süredir evde duruyordu, rengini çok sevdiğimden ve kumaşın azlığından olsa gerek uzun süre ne yapsam diye düşünürken, gönlüme göre bir türlü model beğenemedim. Neticede en kestirme yoldan  pratik başka bir penyemin kalıbını kullandım.


 

 Alt kısmı yine kendi kumaşından lastik çalıştım altta çok hafif büzgüleri oldu dolayısıyla . Burada lastik kısmı içe kıvrılmış durumda...




Herkese sevgiler.

17 yorum:

  1. Çok şık olmuş, güle güle kullan :) Nice güzel senelere bu arada :D

    YanıtlaSil
  2. Handan'cım bu renk çok yakışmış sana :))

    YanıtlaSil
  3. bi handan daha yorum yapsın:)
    rengi tam benlik
    model de öyle ama ben olsam dekoltesini az daha açardım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş :) Rengi harika... Kolyeyle uyumu da harika...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  6. Pratik ama çok şık bir bluz olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  7. Güzel renk, nice senelere.

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş. Güle güle kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Sade model olması hiç mühim değil çuval giyse yakışanlardansın canım :) çok yakışmış güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık, çok havalı olmuş. Kumaşın rengi de kotunuzla uyumu da muhteşem! Bol dikişli yıllar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Hem rengi hem modeli cok guzel ama bende Handan'la ayni fikirdeyim, yaka dekoltesini biraz daha acsan o kolye dekolteyi tamamlasa sanki daha chic olur gibi geldi banada. Tabi sadece fikir, acik sac cok yakisiyor bu arada:)
    Sevgiler en sicagindan :))

    YanıtlaSil
  12. ayakkabıyla da uyum muhteşem:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Modele ne gerek var, rengi yeter ! Kolye sanki özel yapılmış, belki de yapılmıştır... Ayakkabılar, çanta çok uyumlu. Şahanesin Handan'cığım !

    YanıtlaSil
  14. elinize sağlık çok yakışmış doğum gününüz de kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  15. güle güle kullan süper olmuş.

    YanıtlaSil
  16. Çok yakışmış. Kolyeyi de çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil