5 Haziran 2015 Cuma

Önü Kısa Arkası Uzun Elbiseler


    Merhaba, 

   Geçen seneden beri ilgimi çok çekmiyordu bu elbiseler ancak, geçen yaz iş yerimde farklı bir birimde çalışan, 50 yaşını aşkın bir ablam; önden düğmeli önü kısa arkası uzun şifondan bir giysiyle karşıma çıkıncaya kadar.. Yaşına göre giyinme diye birşeyin önemli olmadığını düşünüyorum,  zaten de artık herkes istediği gibi giyiniyor, olması gerektiği gibi yani. Ona o kadar yakıştırmış olmalıyım ki, geçen sene nasıl birşey yapsam, nasıl olmalı diye düşünene kadar Eylül sonu gelmişti, bu senede nasıl birşey istediğime tam karar verip güzel bir parça hazırlamak istiyorum. Birkaç örnek var aşağıda, gece giysisi olarak daha çok görsek de günlük hayatta da yer almayı fazlasıyla hakediyor diye düşünüyorum.



Bu son parça Burda Dergisi Ağustos 2014'den dikmek isteyenlere

 Diğer görseller: Polyvore


24 yorum:

  1. Alışamadım bir türlü bu asimetrik elbiselere.Öte yandan seçtiğiniz modeller çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alışamamıştım aslında, ancak bahsettiğim üzere çok sevdiğim bir ablamın üzerinde görünce bayıldım... Şimdi biraz daha yapılası modeller araştırmaktayım..

      Sil
  2. son parça dikilebilir günlük hayat için :) çok beğendim ama çatlak bacaklılar giyemez :) (mesela ben)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kerime, o çatlaklar ergenlik çağının hediyesi oluyor çoğu zaman, olsun çoğu hanımda var bazı kremler bir miktar toparlıyor, estetik uygulamalar da yok değil, olsun biraz rahat olmak gerek;) sevgiler.

      Sil
  3. burda haziran sayısını sevmedim ama temmuz ve ağustosu iple çekiyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müge Hanım, geçen senenin Ağustosu bu ve evez bu senenin Haziran sayısı bana da çok hitap etmedi bakalım önümüzdeki sayılarda bizi neler bekliyor olacak;) sevgiler.

      Sil
  4. aynen dediğin gibi yakışan kişilerde çok güzel durduğunu düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  5. En üstteki mavi çok hoş bence tam yaz gecelerine göre uçus uçuş..

    YanıtlaSil
  6. Ben de ellime merdiven dayadım,kırk kere düşünüyorum,yaşıma gider mi diye, özellikle ergenler gibi giymemeye çalışıyorum o kadar :)) O son elbiseden ben iki tane diktim,çok da hoşuma gidiyor,biri sarı elbisem,diğeri de en son diktiğim dantel elbisem...Arkadaki dekolteyi kapattım ,büzgüyü azalltım...öneririm o elbiseyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah ellerinize sağlık, biliyorum bilmez miyim sizin marifetli ellerinizden çıkan güzellikleri, imreniyorum doğrusu, sizin kadar çalışkan olabilirim umarım, Marsım balık burcunda da çok çabuk dağılıyorum ben..:))) suçu gezegenlere de attım mı iş tamamdır;))))

      Sil
    2. Hahahahaa çok hoşsun :))) koca kışın yorgunluğu var üstümüzde ama geçecek,yazın şöyle bir güzel dinlenelim,sonbaharda canlanırız :)))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Güzel çalışmalar var aslında da geçen sezon LCW da bunların gömlek-elbise şekli vardı, şifondan ve şahaneydi bulsam örnek olarak ekleyecektim, ne yazık ki geçen sezon olunca bulamadım. Harika birşeydi.. Dikebilirim umarım..

      Sil
  8. İlk resmi - gri olann- çok beğendim hatta bayıldım.
    Sevgilerimi bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Müjde Hanım:) sevgiler benden de..

      Sil
  9. Ben de çok beğeniyorum bu elbiseleri:)

    YanıtlaSil
  10. Seni geçmişe götürüp yüzünde tebessümler oluşturacak bir mimle mimlendin canım.Yapman dileğiyle..Sevdicandan sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdican Hanım, çok ama çok teşekkürler ben o mimin çok çok benzerini daha önce bloğumda yayınlamıştım, çok çok teşekkürler, aynısını yayınlamam çok manalı olmayacak bu durumda, düşünülmek ise inanılmaz mutlu etti, güzel yüreğinize teşekkür ediyorum.

      Sil
  11. burdanın modelini diktim :) sırtta pencere var, isteyen kapatıp dikebilr tabi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahanesiniz.! harika, elinize sağlık. O modele bittim ama sırtını kapatırım muhtemelen. Bakalım nasıl birşey yapacağım, benim asıl gördüğüm şifondan ve gömlek-elbise tarzındaydı, üstelik geçen sezon LCW da satılmıştı, ablamın üzerinde gördüm dediğim ondandı ancak geçen seneye ait bir model olduğundan internette bulamadım, bulsam esinlenilsin diye ekleyecektim. Sevgiler.

      Sil
  12. Benim de böyle birkaç parçam var ama nedense çok yakıştırıp kendime kullanamıyorum. Ama senin bulduğun örneklere bayıldım. Şimdi biraz daha sıcak bakmayı düşünüyorum bu parçalara:))) Bir de vücuduna yakıştırdıktan sonra ve vücudunu tanıdıktan sonra yaşın bir önemi olduğunu düşünmüyorum ben de...
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  13. cok sevmesemde bır parca etegım var ve severke gıyıyorum :) ama tabıkı kendını bılmek ve ona gore gıyınmek en guzelı canım

    YanıtlaSil