28 Ekim 2015 Çarşamba

Haki Yeşili Ceket

   Merhaba,

   Son alışverişimde  sitede görür görmez bayıldığım ve ben de hemen alma isteği uyandıran bu Haki Yeşili Ceketle karşınızdayım. İyi ki almışım diye kaç kere aklımdan geçirdim bilmiyorum. Hem Spor Hem Şık!  Bu tanımlamayı milyon kere hakediyor kanatimce, çok çok memnun kaldım.  Mevsimlik geçişler için harika bir seçenek.








Haki Yeşili Ceket : BURADAN
Botlar: (Siyah ve Kum Rengi) Bershka
 Fular: tshirthane 
Jean Pantalon: Koton



Herkesin Cumhuriyet Bayramını kutluyorum, şimdiden! Sevgiler.

8 yorum:

  1. Çok yakışmış Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  2. Bence de çok tarz. Farklı bir kesimi var

    YanıtlaSil
  3. Güzelmiş iyi günlerde giyin sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ceketin modeline bayıldım ayrıca sana da çok yakışmış Handancım :))

    YanıtlaSil
  5. maşallah maşallah model de güzelmiş amaaa :)))

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle hem spor hem şık :)sen her türlü şık olursun o da başka bir konu zaten :)

    YanıtlaSil
  7. Cnm gerçekten çooook güzelmiş çok çok sevdim. Tam benim rengim ve modelimn, çok da kullanışlı bir parça... Güzel günlerde giy:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. İçindeki güzel sayesinde dışındaki kendini gösteriyor:)) Sevgiler....

    YanıtlaSil