12 Nisan 2016 Salı

Bebek Elbisesi ve Şirin Şeyler...


 Merhaba,

Bu sene arkadaşlarımın hayatlarına minik güzellikler katıldı, yakın üç  arkadaşım da kucaklarına üç prenses aldılar.  Hemen yakında gittiğim Ezgi bebek için diktiğim elbise aşağıda. Daha başkaca güzellikler de alındı tabi ki;)! Ben ayıcıklı bandana eklemeyi de ihmal etmedim. Utanmasam kendim de takacağım o kadar seviyorum.  Sevgili Annesi; Ergül, benim aynı zamanda işyerimde oda arkadaşımdı. Hayat görüşü olarak da çok yakın olduğum özel bir insandır. Minik bebeğini görmek ve kucaklamak ayrı bir mutluluk oldu!!





 İçini incecik ve yumuşacık pamuklu bir kumaşla astarladım.



 İliği fazla kaçırmamak için her iki yönden iğnelemeyi unutmayalım.. iliği sonuna kadar kesmedim çünküsü aşağıda..


 Ayıcıklı bandana hazırlıkları ve diğer detaylar, düğmeleri son anda farklı diktim, bu ördekli olanların arkası inanılmaz genişti ve kalındı!!! Bir bebeğin sırtında böyle bir düğme müthiş acı verici olacaktı... Küçük tatlı bir düğmeyle değiştirdim son dakika. Baştan dikkatimi çekmemiş  olmasına üzüldüm, sanırım bebek hırkaları için düşünülmüş...



Nazarlara gelmesin istedim tatlı Ezgi:) O kadar yağmurlu bir hava vardı ki, az ışık olunca fotoğrafta ışıkla oynama kaçınılmazdı..

Herşey bu minik güzellik kadar güzel ve mutluluk dolu geçsin....

9 yorum:

  1. ne güzel bir elbise olmuş emeğine sağlık güle güle kullansın minik kuzu ;)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım ne tatlı olmuş. Bebişlerin hepsine de maşallah. Onlara hiç nazar değmesin. Allah sağlıklı uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel düşünmüşsün Handan,çok güzel bir hediye olmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize, emeğinize sağlık. Arka'daş kelimesinin içini doldurmak böyle bir şey olsa gerek.
    İyi günde, kötü günde, her daim ''arka''sında olmak, yerine göre kardeşten öte bilmek, canı gibi sevmek...
    Özel bir hassasiyetle diktiğiniz el emeği şirin bebek elbisesi ve bandana eminim ki çok makbule geçecek:)
    Minik Ezgi ve annesinin yaşamı sağlıkla, huzurla, gülücüklerle geçsin.

    Selamlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık harika olmuş sağlıkla sıhhatle büyüsün prenses

    YanıtlaSil
  6. Ne şirin olmuş Handan'cığım eline, gözüne sağlık. Bebek de güle güle giysin, maşallah.

    YanıtlaSil
  7. Miniklere bir şeyler dikmek çok zevkli. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım ne güzel şeyler hazırlamışsın. Güle güle kullansın Ezgi bebek

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık, Rabbim sağlıkla büyütsün inşallah. Takibe aldım. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil