15 Mayıs 2017 Pazartesi

Büyük Beden Baharlık / Yazlık Üstler

    Merhaba,


   Geçenlerde bir arkadaşımı ziyaretimde "neden büyük bedenler için de yayın yapmıyorsun", sorusu üzerine ne zamandır aklımda olan bir yayının hatırlatması oldu. Büyük bedende de şıklık pekala mümkün hem de eskiden olmadığı kadar, çünkü artık seçenekler çok fazla.  Gerek yurtiçi ve gerek yurt dışı alışveriş imkanı sınırsız. Ben de Rosegal 'dan büyük beden hanımların da tercih edebileceğini düşündüğüm birbirinden şık parçaları sizlerle de paylaşmak istedim. Rosegal'da aynı zamanda büyük beden giyim adına yazlık giysilerden plaj giysilerine ve mayoya kadar, pekçok seçeneği de bulabilirsiniz.


Salaş  ve rahat giyim seven herkesin büyük beden giysilere de kesinlikle bakması gerektiğini düşünürüm her zaman, kendim de mağaza / sanal mağaza gezilerimde mutlaka incelerim.
 
 1- Kareli gömlek: BURADAN
 2- Siyah-gri omzu açık bluz: BURADAN
 3- Çiçek desenli beyaz bluz: BURADAN



 4- Asimetrik çapraz bluz: (Bu bluzun pekçok rengi var!) BURADAN
 5- Siyah-beyaz desenli omzu açık bluz : BURADAN
 6- Mavi mürdüm asimetrik bluz: BURADAN



7- Beyaz asimetrik bluz: BURADAN
8- Omzu açık desenli Tünik: BURADAN
9- V yaka volanlı Bluz: BURADAN


6 yorum:

  1. Gerçekten 5 ve 8 numaralı elbiseler büyük desenlere rağmen güzel durmuş. Ezberi bozmuş gibi..

    YanıtlaSil
  2. Harika bir post olmuş bu. Bakıyorum hemen, teşekkürler !

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel, ama kareli gömleğe bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. hepsine bayıldım ne kadar güzel çeşitleri varmış

    YanıtlaSil
  5. Ben de böyle salaş, popoyu kapatan blüzlar seviyorum, düttürü leyla blüz, pantolon sevmiyorum:))paçalar ayaklara kadar değmeli, blüzler popoları örtmeli...

    YanıtlaSil
  6. Tesettürlü bayanlar içinde vücut hatlarını göstermeyen bir sürü ürünü büyük beden bölümünden bulmak mümkün oluyor. Bende genellikle büyük bende bölümüne bir göz gezdiren kesimlerdenim. Bu arada seçimlerin çok hoş :)

    YanıtlaSil