17 Temmuz 2017 Pazartesi

Sarı Bluz ve Makyaj Fırça Seti

Merhaba,

Yazı en güzel anlatan renklerden belki de Sarı. Gardırobumda Sarı renk çok fazla yer almıyor, belki de bu yüzden  Zaful da gördüğüm bu güzel bluza kayıtsız kalamadım. Siparişlerim geleli hayli zaman oldu, yayınlama fırsatını ancak bulsam da hem bluz hem de makyaj fırçamı çok sevdim. 

bamboo bag, vintage çanta






 Sarı Bluz ZAFUL : BURADAN
Ayakkabı : Pelinin Ayakkabıları
Çanta: Eski


 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





makeup, makeup brushes


Makyaj fırçalarıma dönecek olursam, kesinlikle kıl yapılarını ve sürümünü çok beğendim. Yumuşacık yapıları var. Bu tarz çoklu fırçaların fiyatları uygunsa, kalitesi beni hep düşündürmüştür, ancak gelince kalitelerini kesinlikle sevdim. Yumuşacık yapılarıyla iz bırakmıyorlar. 


Makyaj Fırça Seti; ZAFUL :  BURADAN


1 yorum:

  1. Sarı çok sevmem ama bunun tonu güzelmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil